Inovativni Ledov proizvod Highlife zahtijevao je i takvo predstavljanje u retail kanalu. Za sladoled koji je high na slasti, a low na šećeru i masti, dizajnirali smo i proizveli ovaj high on life display. Riječ je o dvopaletnom izlaganju koje će potrošačima na zanimljiv način prenijeti priču o ovom do sada gotovo nezamislivom uživanju u sladoledu, bez puno kalorija.
Početna ideja nam je bila izrada fronte lijepe gradske slastičarne koja lebdećim izlogom komunicira glavne benefite ovog proizvoda – istovremeno uživanje u okusima s malo kalorija za sve one koji brinu o svom zdravlju i vode aktivan život.
Na prednjoj strani displaya smo u izlog postavili predmete koji komuniciraju uživanje u sladoledu uz aktivan stil života, a koje smo posebnim tehnikama bojali u RAL plavu boju brenda. Stražnja strana displaya replicira frontu gradske slastičarne u koju smo uklopili i dodatno doradili Ledo slim hladnjake.