MALOPRODAJNI DISPLAYI​

Maloprodajni displayi najčešći su oblik dodatnog izlaganja u trgovinama kupaca. Uvijek s izazovom malog formata te kompaktnosti, zadatak je pomiriti ta ograničenja s prepoznatljivim, jasnim i privlačnim dizajnom.

 

Za klijente iz domene FMCG industrije odradili smo veliki broj takvih izlaganja u trgovačkim lancima malog i velikog formata koji su rezultirali jasnim povećanjem prodaje i zamijećenosti kod potrošača. Dimenzije takvih izlaganja kreću o ¼ paletnog pa sve do višepaletnog funkcionalnog displaya gdje je naglasak prvenstveno na stocku, a sekundarno na atraktivnom komuniciranju ATL poruka kao što je to slučaj kod imidž i impresivnih displaya i megadisplaya.  

 

Klijent

Zagrebačka pivovara (brendovi Ožujsko, Staropramen, Amber, Božićno pivo), Coca-Cola Hrvatska (Coca-Cola, Adez), Badel (Korlat, Antique Pelinkovac), Pernod Ricard (Chivas).

KATEGORIJA

Retail

L&L USLUGE

Idejno rješenje & dizajn
Izrada radioničkih nacrta
Proizvodnja cjelokupnog displaya
Montaža na lokacijama

Ludvig&Ludvig