RETAIL

Retail tržište, posebice maloprodajni objekti velikog i mega formata, izazovno su okruženje i mjesto direktnog susreta potrošača s proizvodom. Ključan faktor u tom kontaktu način je prezentacije proizvoda prema krajnjem kupcu, što u tržišnim uvjetima dostupnosti širokog spektra brendova iz svih kategorija zahtjeva unikatan i inovativan pristup.

Upravo je isticanje naših klijenata u odnosu na konkurenciju te privlačenje pažnje potrošača impresivnim izlaganjima jedna od baznih specijalnosti naše tvrtke. Bilo da je riječ o manjim izlaganjima u obliku samostojećih stalaka ili većih image displaya na višepaletnim pozicijama pa sve do uređenja kompletnih kategorija, proces od ideje do proizvodnje pokrivamo u cijelosti samostalno.

U izradi idejnog rješenja koje uključuje optimizaciju odnosa stocka i image elementa, uključivanje rashladnih uređaja ili pak isticanja određene kategorije proizvoda unutar maloprodajnog objekta, uvijek smo vođeni identitetom klijenta, bez obzira postoji li on već definiran za BTL kanal ili ga mi tek trebamo definirati. Cilj izlaganja je osiguran upravo time – nedvosmislenom i jasnom porukom gdje jezik riječi zamjenjujemo formama i dizajnom, od potrošača dobivamo taj dragocjeni trenutak pažnje u retail „džungli“.

Uspješnost našeg pristupa najbolje potvrđuju rezultati gdje smo s impresivnim izlaganjima i dizajnom kategorija ostvarili značajna povećanja prodaje i to za maloprodajne objekte mega formata.

Ludvig&Ludvig